Het is alweer zondag! - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu Het is alweer zondag! - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu

Het is alweer zondag!

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

De tijd gaat hier zo snel!
Ik heb niet eens echt meer tijd gehad om mijn blog bij te houden.
Nu is het weekend, dus tijd om even alles weer op een rijtje te zetten.

Waar was ik gebleven? Dinsdag. Hmm, dinsdag heb ik werkcollege gehad, was heel erg interessant. Ging over 'change blindness'. Dat mensen niet alles uit hu omgeving opnemen, maar alle informatie heel selectief verwerken. Kijk maar naar deze video: http://www.youtube.com/watch?v=zZjH3uDiC9Q
vanaf 6min36. Hihi :P
En deze: http://www.youtube.com/watch?v=vJG698U2Mvo
Interessant he!

Okee nu woensdag. Woensdag betekent: VRIJ. Dus ging ik samen met Nathalie naar de ASDA om eten te shoppen! Veel eten. Voor twee weken misschien wel. Toen heb ik een kwartier met hele zware tassen van de bus naar huis moeten lopen. Exercise! Ik word een bodybuilder als ik dit iedere week doe :P Daarna zijn we gezellig de stad in gegaan. Geslaagde dag!

Donderdag had ik weer hoorcollege van Religion and Film. En ik snapte het gelukkig weer! Het ging over wat de definitie van religie is en op welke manieren religie in films te lezen is. Donderdagmiddag ging Susie met mij een flink stuk wandelen. Snel. Ik wil namelijk misschien heel graag naar Schotland gaan hiken in april. met mijn huisgenoten en de buren. Maar, dan moet ik natuurlijk wel in vorm zijn. Dus Susie gaat mij fit maken :) We hebben iets meer dan een half uur hard doorgestapt. Bijna gerend. Ik was kapot! En toen gingen we nog een half uur oefeningen voor onze benen en rug doen! Dat was zwaar! Maar wel goed voor me! Ook al besluit ik later om toch niet mee te gaan hiken in Schotland.. Ik zal wel in topvorm zijn als ik terug kom uit Engeland :)

Donderdagavond ben ik nog naar de Pubcrawl geweest. Kroegentocht dus :) We moesten in verschillende pubs gekke opdrachten doen met ons groepje en punten verzamelen. En natuurlijk nieuwe mensen leren kennen. Dat is wel gelukt en ik heb een hele gezellige avond gehad!

Dan vrijdag. Vrijdag heb ik uitgeslapen, omdat ik om half 1 in bed lag en er dus blijkbaar niet tegen kan om een uurtje later in bed te liggen.. Nog iets dat ik hier moet gaan leren.. Uitgaan. Naja.. Dat moet niet natuurlijk, maar het is op een exchange wel zo ongeveer een vereiste.. Als je de hele experience wil hebben en nieuwe mensen wil leren kennen.. Vrijdag was ook wasdag. Mijn kleren, dekbed en handdoeken zijn weer lekker fris. Alleen het drogen van mijn kleren. Die doe ik niet in de droger. Dus die hangen we dan maar op in mijn kamer (zie foto's). :P

Vrijdagavond is Rachael komen eten en hebben we voorbereidingen gedaan voor onze Expotitie naar het Honderd Bunder Bos. :D 's Avonds Winnie the Pooh kijken mocht daar uiteraard niet aan ontbreken. Dan vroeg naar bed om om 7,15 weer op te staan. Spannend!

  • 27 Januari 2013 - 13:37

    Denise:

    nou je zit niet stil ;) haha kom je straks helemaal topfit terug.

  • 27 Januari 2013 - 14:35

    Ome Paul En Tante Ine:

    Hallo Manon,
    Fijn om weer iets over jou te lezen en foto's te zien; hoewel we natuurlijk ook door papa en mama op de hoogte worden gehouden.
    Of je nu wel of niet naar Schotland gaat, jouw conditie zal door de trainingen in ieder geval vooruit gaan: altijd goed dus.
    Vooral de sfeerfoto's van de was en van de "gedaantewisseling" van jouw schoenen zijn leuk en zo te zien heb je een aardige vriendinnenclub.
    Gelukkig dat het met de colleges ook goed gaat.
    Wij wensen je voor jouw studie veel succes en nog heel veel plezier bij de "nevenactiviteiten" !!
    Veel liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Manon

Manon * Film en Televisiewetenschappen * Universiteit Utrecht * Exchange * University of Kent *

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 12898

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 10 April 2013

Canterbury

Landen bezocht: