Week 16 - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu Week 16 - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu

Week 16

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Das lang geleden! Het voelt heel raar, ik wilde graag veel schrijven, maar op de ene of andere manier ben ik er gewoon niet aan toegekomen. Mijn hoofd zit de hele tijd zo vol! Ik kan nieteens meer beschrijven waarmee. Maar hee, jullie kennen me. Mijn huisgenoten en vrienden inmiddels ook al. Ik denk teveel na over alles, ik weet het. Ik dacht ook dat deze ervaring daar heel erg in ging helpen, maar tot nu toe heb ik niet heel erg veel verandering meegemaakt. Alhoewel ik nu wel iets gemakkelijker beslissingen maak. Dat is al goed. Helaas beïnvloed ik Nathalie hier een beetje in, want zij twijfelt nu juist meer. Oeps?

Het is niet zo slim om zo lang te wachten met een blog schrijven, want ik moet nu extra veel mijn best doen om zoveel mogelijk te kunnen herinneren.
Dover is het laatste wat ik heb verteld. Okee. Maandag had ik gewoon college, de film Memento gekeken.. Ik ben deze week met Rachael in de bieb gaan zitten om foto's uit te wisselen van Dover.. En er komt een jongen naar ons toegelopen.. hij zag er een beetje verdwaald uit. Hij geeft Rachael een hand en vraagt hoe ze heet, wat ze doet enzo.. Ook mij geeft ie een hand, vraagt mijn naam.. Aardig, maar een beetje gek en ongemakkelijk voelt het. Opeens vraagt ie of Rachael een vriend heeft en of hij haar nummer mag! Rachael zegt: "eehh, ja, ik heb een vriend." Dan draait ie zich om naar mij en vraagt hetzelfde! Ik zei ook maar dat ik bezet was.. Hij geeft ons een hand en loopt weg. Twee minuten later, komt hij terug en gaat precies hetzelfde doen bij twee andere meiden! Ik zeg tegen Rachael: "zo, die heeft hoge nood.." Vreemde mensen zijn er toch op de wereld.. Wel knap dat hij dat durft te vragen..

Ik heb ook nog ergens.. ohja! op zondag was de Superbowl! Heb ik dat al verteld? Misschien wel.. maar dat geeft vast niks. Ik heb 's avonds na Dover heerlijke nasi gegeten met Nathalie en daarna heb ik nog de film Big Fish gekeken met Jana en de buurjongens. Was heel leuk :) De Superbowl heb ik niet gezien, want ik was moe en had op maandag wel redelijk vroeg college. De rest van de week heb gelezen, dingen geregeld.. Eigenlijk voelt het alsof ik niks heb gedaan. Wel heb ik nog een afspraak gehad met de docent van Religion and Film.. Was best gezellig, haha. Maar hij vertelde me dat ik een hele belangrijke invalshoek van de cursus wel heb, die anderen niet hebben. En ik hoefde me zeker geen zorgen te maken, zei hij. Dus dat was wel heel fijn.

Dat is denk ik zo wat alles dat ik heb gedaan.
Nu ga ik een ander blog beginnen, want het weekend is wel een heel eigen blog waard.

  • 15 Februari 2013 - 14:27

    Ome Paul En Tante Ine:

    Hallo Manon,
    Leuk om weer iets te lezen van jou. We hebben afgelopen zaterdag de verjaardag van jouw moeder gevierd. Zij trakteerde op Chinees eten thuis. Erg lekker en gezellig. Jouw achternichtje Lynn gezien.
    Carnaval was erg koud maar daar hadden wij geen last van, want we hebben carnaval gevolgd via de tv. We zijn benieuwd naar jouw bezoek aan Londen.
    Groetjes van ons.

  • 15 Februari 2013 - 19:04

    Denise:

    Jaaa, nieuws uit Engeland! :D

    Haha, dacht je echt dat heel veel nieuwe ervaringen voor meer duidelijkheid gingen zorgen, eerder voor meer chaos :P

    xx

  • 15 Februari 2013 - 21:50

    Wilma:

    Lieve Manon.

    Ik lees dat je erg aan het genieten bent en... een heel druk leventje hebt in Engeland. Zo'n ervaring neemt niemand je meer af! PLUK DE DAG! Heel veel liefs uit Pijnacker van Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Manon

Manon * Film en Televisiewetenschappen * Universiteit Utrecht * Exchange * University of Kent *

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 12855

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 10 April 2013

Canterbury

Landen bezocht: