De rest van deze week en nog een keer Londen :D - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu De rest van deze week en nog een keer Londen :D - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Manon Stevens - WaarBenJij.nu

De rest van deze week en nog een keer Londen :D

Blijf op de hoogte en volg Manon

17 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Hallo alweer :)

De rest van afgelopen week bestond uit college, engelsles, college en proberen beter te worden. Vorige week (ben ik nog vergeten te vertellen) heb ik nog ergens een hele leuke avond gehad met de Erasmusgroep. Een Campus Pub Crawl was het deze keer. Erg leuk. Weer nieuwe mensen leren kennen en voor de eerste keer eens een liedje karaoke gedaan. :P Niet alleen, maar met 4 anderen. Was heel grappig om te doen, al zou ik het niet alleen doen, hihi.

Deze week dinsdag ben ik naar de Hogwarts Society gegaan. Dat is een Harry Potter clubje. Heel erg leuk! Allemaal mensen die fan zijn van Harry Potter bij elkaar. Wat een genot, haha. We hebben de eerste film gekeken en meer dan de helft kende een heel deel van de film uit hun hoofd. Goh, waar herken ik dat van?! :P Ik was nu niet degene die ieder zinnetje meezei. Dat deden anderen nu voor me. Okee, iedereen ik weet het nu.. het zou inderdaad vervelend kunnen zijn.. Haha, ik ben wel blij dat ik mijn mond kon houden als jullie me daarom vroegen. Alleen dit keer vond ik het echt heel grappig! Over twee weken is er een sorteerceremonie en worden we officieel onderverdeeld in onze 'houses'. Cool he !

Valentijnsdag was ook leuk :) 's Avonds heb ik voor Nathalie gekookt (mijn befaamde mexicaanse ovenschotel, jaja) en we zijn later met Lena en haar vriendengroepje meegegaan naar een Take Me Out feestje. Het echte televisieprogramma werd nagedaan, maar dan met Britse studenten.. Dat belooft wat.. Wat een figuren zitten er tussen die meiden, zeg! De mannen vallen allemaal wel mee, hoe gek ze zijn, maar die meiden. Een hoop schaars geklede meiden met een kilometer dikke laag make-up op en ook een hele bodem alcohol in hun maag. Vreemd volk, die Britse studenten, hihi.

Toen ik thuiskwam, vroeg Susi hoe het was en ik zag aan haar dat ze niet zo lekker in haar vel zat. Dus begonnen we te praten over van alles en nog wat. Tot 3 uur hebben we gepraat. Diepe gesprekken zijn soms heel fijn en leerzaam. Echt heel fijn. Wat een inspirerende en wijze meid is dat. Ik heb het maar getroffen met de vrienden die ik hier heb gemaakt!

En dan gisteren nog. Gisteren ben ik alweer naar Londen geweest. Ik moest naar de Primark om sokken en ondergoed te halen (dat is namelijk lekker goedkoop daar). Rachael en Michael wilden wel met mij mee. Wij dus weer mooi om half 9 vertrekken. Om 20 over 9 de bus in Canterbury. Braaf op tijd. Helaas kwamen we met de bus in de file terecht. Er was een auto in brand gevlogen. Alle 8 de banen (4 heen en 4 terug) waren voor een uur afgesloten. Gelukkig duurde het maar een uurtje en we waren om half 1 in Londen.

We liepen van Victoria naar Buckingham Palace, naar de Wellington Arch, naar Piccadilly Circus, duur West End, richting de Primark (waar ik schoenen en ondergoed en sokken heb gekocht, jeej!), toen naar King's Cross. Foto gemaakt.. Alle toverstokken bekeken.. Toen naar Leicester Square, Covent Garden en Trafalger Square. Bij Mac Donalds gegeten.. We hadden zo'n ontzettende honger, en alles was vol! Iedere pub en restaurant! Niet vergeten de volgende keer! Om 5 uur eten is niet te vroeg! Na onze maagjes weer te hebben gevuld, zijn we naar de Westminster Abbey en Big Ben gelopen en naar de Houses of Parliament.. De brug over en alles bekeken.. By Night. Londen is prachtig! Ik ben zo blij dat ik nu zo vaak kan gaan!

En vandaag ga ik toch echt beginnen aan mijn essay. Ik ben nog zieker, ik moet mijn lichaam even de rust gunnen. Anders word ik nooit beter en dat is natuurlijk niet echt de bedoeling!

Op naar een nieuwe week met nieuwe ervaringen!
Bedankt, trouwe lezers :)

  • 17 Februari 2013 - 14:02

    Denise:

    Jaaaaa ik heb al weer gelezen ;)

  • 17 Februari 2013 - 16:00

    Ome Paul En Tante Ine:

    Hallo Manon,
    Wat een leesstof hebben we gekregen. Je schrijft heel leuk over je ervaringen. Jij zult nu wel heel goed de weg weten in Londen. En wat een druk leven !! Wij hopen dat je toch voldoende tijd neemt om uit te rusten.
    Veel liefs van ons.

  • 18 Februari 2013 - 12:43

    Tante.Mariet:

    Hoi Manon

    Wat een prachtige verhalen kun jij schrijven.
    En wat beleef je daar veel. Super. Maar denk ook een beetje aan jezelf.
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Manon

Manon * Film en Televisiewetenschappen * Universiteit Utrecht * Exchange * University of Kent *

Actief sinds 12 Dec. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 12892

Voorgaande reizen:

09 Januari 2013 - 10 April 2013

Canterbury

Landen bezocht: